MIKA

2010-12-18
23:18:49

Bak, mat och julklappar.
Hejsan! Idag har det varit en händelserik dag. Den började med att jag gick upp runt kvart över nio, och fick en julklapp av mamma. Ett kamerakit med två close up filter, ett starfilter, ett uvfilter, ett motljusskydd samt en trådlös självutlösare. Gissa om jag blev glad :D Duschade efter detta.

Sen så kom vi på att vi skulle baka, så vi bakade Drömmar och en kaka vi kallar kaloribomb. Chokladbrownie typ, med glasyr av sirap, grädde och kokosflingor. Urgott!

Sen kom Peter mitt i baket, och mamma fick en sen födelsedagspresent, nämligen en mikro. Och jag fick ännu en julklapp, en skrivare! Även där blev jag hur glad som helst, hade tänkt köpa en på mellandagsrean, men nu behövs inte det. Massa tack!

Sen efter allt detta gjorde jag mig i ordning, sen kom Micke och hämtade upp mig, jag delade ut julklappar till pojkarna och Alicia, och alla tre verkade mycket nöjda med sina julklappar, jättekul! Sen var jag där en stund, sen skjutsade Micke hem mig, jag gjorde mig i ordning för en liten överraskning till mamma. Jag bad henne dra på sig sin nya klänning. Sen kom Micke, Peter och Jörgen och hämtade upp oss, och vi drog till Vansbro och åt på Selins, en jättebra resturang, med väääldigt god mat och bra service. hur god plankstek som helst. Hähä.
Sedan åkte vi hem, och nu sitter jag här och ser på Anastasia, som vanligt. :)

Så ja, det var min dag. :)

// Mika
Kommentar:
#1: Paula

Kan det vara guldpaketet från tvspelsweb? (A)

Hehe, jag har en känsla att jag kommer få ett likadant i julklapp, såg ett mkt misstänkt paket därifrån i brevlådan för några dagar sedan :D

2010-12-20 @ 23:10:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: