MIKA

2010-12-17
22:46:12

Hemkommen från jobb...
... och nyfriserad! Ser inte längre ut som en ponnyhäst i luggen, och håret ligger inte lika platt som innan. Mörkt mörkt lila är jag i huvudet också, riktigt bra blev det, supernöjd!

Lugnkväll på jobbet idag, totalt var det inte ens 15 personer där.. Lite segt, men men. Blev en hel del kortspel kan jag ju säga. Såg även mitt nya schema, måste ringa chefen och snacka om några av veckorna då jag dels är borta på APU, och en fredag är då jag tar studenten, så då kan jag inte direkt jobba, haha. Annars har jag fått riktigt bra veckor, nästa gång jag jobbar är vecka 2, den 14 januari. Så har jullov från både skola och jobb nu ett bra tag.

Imorgon ska jag plocka undan lite, mitt rum ser ut som ett bombnedslag just nu.. erhm. Sen ska jag till Micke och dela ut julklappar till barnen. Är så roligt att ge dem presenter, de är så glada och tacksamma för precis ALLT, och börjar använda det direkt, oavsett om det är leksaker, kläder eller annat. Jättekul verkligen. Mina små gofisar, de gör mig så glad i hjärtat. Kom dock att tänka på att den äldsta fyller 7 år i januari. Helt sjukt vad tiden går fort, jag fattar inte. Börjar känna mig gammal. Blev även kallad tant på jobbet idag, visserligen på skämt, men iallafall, haha. Vi kom överens om att efter jag fyllt 20 går jag i pension ;)

Well well. En dålig webcambild på min nya frill bjuder jag på idag, se och häpna, jag lägger upp en bild i bloggen :O


Oh, just det, brorsan är snäll och ska se om han kan lägga in ett skitkul spel på min lilla bebisdator imorogn också, Plants VS. Zombies. Spelat det nångång? Är riktigt beroendeframkallande... hähä.

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Såg riktigt snyggt ut! :D

2010-12-17 @ 23:54:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: