MIKA

2010-12-07
19:40:34

Huvudvärk..
Halloj. Sitter här med världens huvudvärk, har precis kommit ut ur duschen. Dagen idag har jag varit i skolan, sen varit hemma och diskat, sen la jag mig i soffan och såg på Män som hatar kvinnor. Hade inte sett den innan, och blev riktigt imponerad faktiskt. Är inte så överförtjusti svensk film annars, men denna var riktigt bra, så imorgon ska jag  se på Flickan som lekte med elden. När jag låg i soffan och kikade på filmen kände jag hur huvudvärken kom krypande, och nu känns det som att mtt huvud ska sprängar, så blir väl  att dricka vatten.. eller saft, eftersom vattnet här smakar kloak eller nått, och ta en alvedon eller pronaxen.

Idag skulle min mormor fyllt 94 år, grattis på dig mommo. <3

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: