MIKA

2010-12-03
23:39:41

Livet hänger på en skör tråd..
Idag hände något som inte ska få hända. Två unga killar som jag kände dog i en bilolycka. Den ene var 17, den andre var 18.. Den ene var en som gick i min parallellklass i högstadiet, den andre var en av mina bästa vänners lillebror, som när vi var yngre alltid gick efter mig och min vän och frågade massa saker. Jag tänker på er killar, hoppas ni har det bra där ni är nu. Jag tänker även på era familjer och era anhöriga. Tänker speciellt på en av familjerna som har haft det svårt nog de senaste 2 åren, och nu detta. Tänk på det ni andra, att livet hänger på en skör tråd, man ska inte ta det för givet, helt plötsligt kan det ta slut.

// Mika
Kommentarer:
#1: elmo

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

2010-12-03 @ 23:55:59
#2: illusion

Det är aldrig roligt när sådant händer och det är verkligen en sån stor tragedi för alla närstående och vänner. Förlorade själv en vän förra helgen, också det i en bilolycka. Livet tar alltid oväntade vändningar. Förhoppningsvis är de på ett bättre ställe nu.



/ illusion

2010-12-04 @ 00:03:16
#3: Jasmine

Det är så hemskt :( Vet inte riktigt vad jag ska säga mer men.. <3

2010-12-04 @ 22:48:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: