MIKA

2010-02-02
18:38:01

2010-02-02
Tjoho!

Idag har jag varit i skolan, hade text och idrott. Vi stafettskrev historier på text, och på idrotten fjantade vi runt i specialhallen. Kul kul. Sen åkte jag till Borlänge och gick till Rusta, sen gick jag runt i Kupolen. Sen kom Ida dit, så vi tog bussen till Borlänge centrum, och därifrån bussen till Dollarstore. Fast.. Först åt vi på Max, var faktiskt helt okej mat där. Men inget slår Burger King och Subway <3. Gick till Dollarstore, införskaffade mig sminkborstar, hårinpackning, städdukar, gardiner och lite annat.
Åkte hem och städade badrummet och bytte gardiner. Nu sitter jag här och snorar. Skoj som tusan. Inte.

Åter till TV:n.

Bild på gardinerna finns här nedan. Så nu ser du hur dom ser ut, kära mamma.
Lite sned bild, men hela jag är sned så det gör ingenting :D

Jag gjorde ju förresten bort mig på Dollarstore.. Blev lite besviken över att de inte hade min vanliga hårinpackning, men hittade en annan, så pratade jag med Ida och så, sen helt plötsligt står en tant och gapskrattar åt mig :(


// Mika


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: