MIKA

2010-02-18
17:13:38

2010-02-18
Tjo!

Jag är helt slut, har ingen energi kvar. Skönt som tusan att det snart är helg.
Skola idag, hade foto, samhällskunskap och multimedia. Är äntligen klar med alla bilder till barnboken, så nu är det bara att pilla i Flash nästa lektion :)

Pratade med min fotolärare idag om mitt projektarbete, att jag skall skapa en blogg med festival och konsertinformation, foton från dem som  jag själv kommer ta, osv, och han har väldigt väldigt positiv till det. Så i helgen skall jag och mor brainstorma så vi kommer på något awesome namn till bloggen. Har ni förslag, kommentera gärna!

Har även diskat lite och dammsugit idag. Nu skall jag bara ligga i sängen hela kvällen, förutom att duscha då.
Imorgon åker jag hem till mamma, och i slutet av nästa vecka kommer antagligen min Alex hit till mig. Längtar!

Nej. Nu tv.

Bai bai.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: