MIKA

2010-02-20
21:08:00

2010-02-20
Tjo!

På förmiddagen idag följde jag med Anthony och Alexander på en barnteater som hette Ture blåser bort. De tyckte den var jätterolig, de satt och skrattade jättemycket. :) Blev förvånad över att den bara var 20 minuter lång, men antar att det var så då barn inte orkar sitta still så jättelänge.

Åkte med Micke och barnen hem och lånade lite filmer, sen skjutsade Micke hem mig. Satte mig och pluggade lite Naturkunskap, sen fick jag i mig lite mat. Efter maten tänkte jag ta en snabb sovstund. Jag somnade vid 16.15 kanske, vaknade 20.20. Lång sovstund. Men nu orkar jag se på Gudfadern del II iallafall, haha.

Så nu blir det film. Ha det bra!

// Mika

PS!

Behöver förslag till namn på min projektarbetesblogg.
Den ska handla om festivaler, konserter, band, information om konserter och sådana saker.
Har ni förslag, lämna dem genom kommentarsfältet.
Tack på förhand!
Kommentar:
#1: emma

Ja jag håller med dig!!

2010-02-21 @ 17:49:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: