MIKA

2010-02-23
20:54:34

2010-02-23

Tjo!

Idag har jag varit i skolan, där det inte hände så mycket vettigt, sen fikade jag med Henny, åkte hem, satt hemma en stund och åkte sen tillbaka till skolan för att ha text i 1,5 h. Finfint ^^

Nu sitter jag och Ida här och ser på Saw II, vi har käkat pizza. Eller, jag åt pizza, hon åt kebabrulle. Mumma.
Imorgon blir det simning på idrotten, sen håltimme i evigheter och efter det en engelskalektion, sen ska jag nog hem och sova på soffan och kurera mig. Är så förkyld så usch. Inte kul någonstans.
Well well.

På fredag kommer Alex. Längtar väldigt mycket. Det får gärna bli fredag nununu!

Nåväl, bjuder på en bild på mig och Ida som Ida tog en fin vinterdag i mitten av Januari. ^^

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: