MIKA

2010-01-08
23:16:43

2010-01-08

Tjoho!

Min dag har varit helt okej. Sovit, duschat, varit med mamma ner på byn, inhandlade två nya klädesplagg på en klädaffär som hade rea. Nya grå sånna.. Jeansleggings, har jag för mig de heter, och en tunika/klännig som var midnattsblå. Även jag lyckas köpa kläder ibland. Tycker det är rätt tråkigt annars. Gillar inte själva processen att gå in i en affär, leta efter ett plagg, gå in i ett provrum, ta av sig sina egna kläder, på med plagget man valt, och inse att det inte alls var fint, typ. Internet I like. Men ibland lyckas jag. Inte ofta, men ibland.

Iallafall. Jobbat idag ocskå. Helt okej kväll. Vann en omgång Chicago. Duktigt av mig.
Nu sitter jag här och öh. Gör inte mycket.
Imorgon ska jag umgås med Christina, hon ska ställa upp på bild till en fotouppgift jag har. Blir nog bra. Ska ta lite bilder på hennes lilla vovvis också. Bra bra ^^

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: