MIKA

2010-01-12
16:52:07

2010-01-12

Hallo.

Skolan idag, hade text och idrott. Helt okej dag. Gick på stan efter skolan, köpte mig två Egyptenböcker och en tröja. Rea är bra. ^_^
Åkte hem och städade. Var välbehövligt faktiskt. Höh.  Nu är jag så jäkla trött att jag funderar på att ta mig en powernap. Fast.. det kommer bli en väldigt lång sådan, höh.

Imorgon har jag bara en lektion, idrott. Skall åka skridskor. Blir bra. Sen ska jag dra mig till Borlänge en sväng, och sen blir det hem och beställa pizza via hemkörning. Jag är lat, oh yees.  Fast. Beror ju på om jag är sugen på pizza imorgon också iofs. Visar sig.

Funderar på att sega framför en film.. Låter rätt vettigt. Blir så. Men vilken film.. Hmmm.. Antingen Queen of the Damned eller Torani no Totoro. (Min granne Totoro)
Åh! Hittade för övrigt massa söta Totoro-saker på Sfbokhandels hemsida. Jag blev lite kär i dem. Kalendrar, kortlekar och sånt.  Hihi. Jaja.
Ne nu film. Hejsvejs.

// Mika


Böckerna jag köpte idag.
Konst & Arkitektur - Egypten
samt
Egypten - Faraonernas värld.

Kommentar:

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:44:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: