MIKA

2010-01-15
23:48:30

2010-01-15
Tjo!

Idag hade jag en lektion plus mentortid, eller ja.. Klassråd.
Blev fotograferad av Idah idag också, för något projekt vi ska göra i foto och blah. Hihi.
Sen har jag åkt buss.. Sovit i bussen. Ätit. Jobbat. Kommit hem. Duschat. Nu sitter jag här.
Imorgon ska jag till min bror och hans familj och ge min brorson lite presenter och så. ^_^ Blir nog finfint.
På kvällen ska jag träffa Christina och ge henne hennes julklappar. :D

Jag har haft en sån skitkul vecka. Och jag har börjat lära känna ännu en till person bättre, Idah dvs. Är så jäkla kul att ha börjat umgås med er alla. Med det menar jag Ida, Joss, Idah, och har börjat umgås mer med Emma och Angelica. Är hur underbart som helst. I like it! :D

Nej. Återgå till gloandet en stund :)

// Mika
Kommentar:
#1: Ida p

Det är kul att vi alla kan umgås.

I like you all!

2010-01-16 @ 21:40:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: