MIKA

2010-01-17
00:03:19

2010-01-16

Tjo!

Idag har jag bland annat varit hos min bror och varit barnvakt, gett presenter till barnen samt tagit kort på fiskar.
Väldigt trevligt var det. Är så grymt nöjd med min kamera, jösses så bra fiskbilderna blev jämfört med när jag använde skolans Nikonkameror.
Mamma kom och hämtade mig hos bror, och vi åkte hem och åt, sen satt vi en stund, sen drog jag och mötte Christina. Vi gick och hyrde Year One, som var.. ptja. Helt okej, men trodde den skulle vara bättre.
Så spelade vi Wii också. Hihi. Skoj skoj! Men Christina och jag blir inte sams med de där jävla kaninerna!

Tog även lite flumkort på Dolly och Christina.. Haha stackars Dolly fick kliva ner i Christinas väska.. xD

Nu kommer 3 bilder från dagen.

// Mika


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: