MIKA

2010-01-19
12:55:27

2010-01-19
Tjo.

Hemma idag också, mår mer illa än igår. Usch.
Satte klockan på 7 först imorse för att se om jag skulle till skolan, men hu nej. Usch. Vaknade gång på gång inatt och mådde illa och så. Usch. Ringde mamma och sa att jag blev hemma idag också.
Satte sen klockan på 10, så jag gick upp, la mig i soffan en snabbis och tänkte att jag skulle gå och handla en liten stund efter det. Men somnade tills för en halvtimme sen. Bra där. Aja. Mår fortfarande lika illa, men måste ner och handla nu om en halvtimme, har ingen fil eller så hemma. Får bli fil till lunch och middag idag, kommer nog inte kunna äta annat.
Jo, russin kanke jag kan äta, så det måste jag också handla. Nåväl.
Skriver säkert en rad senare idag.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: