MIKA

2010-01-21
20:16:03

2010-01-21
Halloj.

Blev att ringa till en av Faluns vårdcentraler imorse. Hon jag pratade med sa att jag ganska säkert hade magkatarr, och kanske lite kvar av magsjukan.
Var ju inte så kul att höra direkt. Men men.
Åkte hem till mamma vid 10-tiden, då sköterskan jag pratade med i telefonen tyckte att jag skulle stanna hemma från skolan idag och imorgon. Kom hem till mamma vid kvart över 12 på förmiddagen, sen åkte vi till apoteket och köpte ett receptfritt läkemedel mot magkatarr, sen åkte vi hem.
Åkte ut igen sen och hämtade ut mitt nya mopedkörkort, och kikade runt lite överallt, sen åkte vi till bror Peter, och jag samlade ihop alla dessa burkar som jag skulle panta. Blev lite säckar.
Sen åkte vi hem, åt lite, tänkte det var lika bra att få i sig något, sen åkte vi och pantade burkar, sen åkte vi till bror Micke med failj och var barnvakt åt barnen medans Micke och Katina gjorde lite ärenden.

Så haft fullt upp idag. Fast egentligen hade jag hellre sovit hela dagen.. Men men.

Det var det.
Det suger fortfarande som fan i magen, och jag mår illa som fasen. Men är hungrig.. >.<
Jobbigt läge.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: