MIKA

2010-01-25
17:38:52

2010-01-25
Hallo.

Sitter här hemma i min soffa med ett täckte virat runt mig.
Idag har ajg varit i skolan, där vi hade engelska b. Slapp lektion. Läste lite, sen blev det film.
Hade naturkunskap sen. Usch. Begrep ingenting om vad den där, ursäkta ordet, haggan snacakde om. Hon är så äckligt jobbig, skriker och har sig, och pratar med oss som vi är dagisbarm. Usch usch usch.
Samhällskunskap sen, vi hade nått grupparbete, och eftersom jag var sjuk hela förra veckan så fick jag hoppa in i en grupp på tre killar. Men vi blev då klara, skall renskriva allt lite senare ikväll bara, sen skriva ut.

Slutade efter samhällskunskapen, och gick lite på stan med Linnéa. Trevligt var det. ^^

Mjaa. Nej.. ligga i soffan ett tag. Myees.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: