MIKA

2010-06-24
23:07:50

Mja.
Glömde visst bort den här bloggen ett tag. Iallafall, sen sist så har jag och Mathilda varit i Stockholm och sett KISS, dagen därpå åkte jag till Göteborg till min Alex. Massa mys. Har varit på Liseberg och vunnit massa smågosedjur, vi har myst en massa. Sen har jag ju flängt runt på festival torsdag, fredag och lördag. Torsdag var det West Coast Riot. Träffade Elmo och hennes vänner en sväng, mycket trevligt. Sedan mötte jag bror Micke och vi lyssnade på Bad Religion tillsammans. Efer ca halva den spelningen kom hans kompisar som var.. ja vad ska man säga. Inte vid så jättenyktert tillstånd, men de var iallafall glada. Sen blev det att vara inne vid ölområdet och lyssna på Rise Against. Man såg dem väldigt bra därifrån faktiskt. Innan det blev jag typ.. nerspilld med öl. Broders kära vänner ville väl supa ner mig eller något sånt, men det gick inte. Haha. Så ja. Nicke hällde öl och grogg på mig istället. Smart kille. Nåväl. Kan inte annat än skratta åt det.
Fredag och lördag var det Metaltown med Christina och Karl. Mycket trevligt indeed. Det sög dock att 69 eyes och Rammstein spelade samtidigt. Jäkla skit. Well well.

Börjat jobba har jag också. Började jobba i tisdags. Förkyld är jag också. Skitkul. Nej. Men men. Pengarna rullar in och jag blir väl frisk nångång.

Snart fyller jag 18. Jag bli påmind om det varje dag. Här om dagen fick jag papper om förlängt underhållsstöd eller vad det nu var som måste fyllas i och skickas in. Välkommen in i vuxenvärlden. Pfft. Nåväl.
Alex kommer iallafall hit till min födelsedag om det blir som planerat. Det är nog den bästa födelsedagspresenten med tanke på att vi inte kan ses så ofta.  Den 8 juli åker jag och mor till Karlstad på Ikea och så, fan om vi inte hittar ett nytt köksbord till köket här hos mamma. Förhoppningsvis kommer Alex åka till Karlstad den dagen så vi bara kan hämta honom på stationen sen åka hem till byn. Blir ju smidigt för honom, och billigare.

Nu ska jag vara tyst och gå och lägga mig. Imorgon är det Midsommarafton och då blir det käk på Tom's med mor samt Micke med familj.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: