MIKA

2010-03-08
19:35:35

2010-03-08
Tjo!

Idag var det skola där vi inte gjorde så mycket vettigt, sen åkte jag ner på stan och kikade lite, samt handlade det sista till matlagningen jag skulle göra. Åkte hem, städade, diskade och lagade mat till mig, Angelica och Emma. Vi kör en sån här "Halv Åtta hos Mig"-grej denna vecka, så jag bjöd på förrätt, varmrätt och efterrätt.
Förrätt blev en enkel sallad med sallad, gurka och majs.
Huvudrätt blev Nachos på mitt sätt
Efterrätt blev äppelpaj med massa vaniljsås :)

Mumsigt, men tusan så mätt jag blev! De andra två blev också grymt mätta. Imorgon är det Angelicas tur att laga mat. Spännande :D

Bjuder på en bild på lillskruttan Alicia, sötaste brorsdottern som finns. :)

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: