MIKA

2010-03-18
20:15:52

2010-03-18
Hejsan.

Idag har inte varit en skoj dag. Åkte till skolan och var på en utställning i Borlänge. Där fick jag en huvudvärk som var än värre än igår, så jag åkte hem och la mig i sängen, sov en timme. Gick upp, la mig på soffan och sov ytterligare ett par timmar. Har fortfarande asont i huvudet, men känner inte längre av synrubbningarna eller att jag hör saker starkare än jag ska. Fy.

Sen har min dator krånglat så har fått formatera om den, så jag har ingenting kvar nu. Har mycket på en extern hårddisk hos mor, men mycket är förlorat tyvärr. Har också iofs många originalbilder kvar på kameran thank god.

Nåväl.

Nu skall jag skriva lite i projektarbetesbloggen. Om vad får ni själv gå in och kika ;)
http://musikevent.blogg.se

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: