MIKA

2010-05-30
01:49:23

Underbart!
Alltså. Fredag och lördag har varit så underbart jättebra. Bra folk, fin stämning och hyfsat bra väder. och så jävla bra musik sen! Såg ju Sabaton för första gången idag.. (igår.. ) Vilken jävla show! Åh. Dem ska jag definitivt se igen vill jag lova.

Och Prey. Så jävla bra. Dock kändes det som om det bara var jag som kunde låtarna sen innan, hahaha. Men vad fan. Skitbra var det. Åh!

Längtar tills nästa år.

Ja men visst ja. Stod ju typ längst fram på Gamma Ray. Det var trångt men skitbra. Och någon lyckades knäcka till min rygg så när jag kom hem hade jag inte ont i ryggen alls. Skitskönt! Konserter är bra för hälsan.

// Mika
Kommentar:
#1: Idah

Mums, subway! Ja självklart ska vi göra det, fan vad mysigt. :) Förhoppningsvis ses vi innan skolan slutar också, miss u! <3

2010-05-30 @ 12:46:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: