MIKA

2010-11-14
10:58:39

Back to basics
God morgon/förmiddag!

Idag ska jag åka hem till Falun igen, en ny skolvecka väntar.
På fredag åker vi till Stockholm på Sacomässa, dvs en mässa där högskolor och univeristet ställer ut och man kan fråga dem massa saker, plus att det pågår en massa föreläsningar. Kommer bli väldigt trevligt.
Jag skulle egentligen ha stannat kvaqr där över helgen hos min morbror, men han och hans fru ska till Teneriffa, och deras badrum skall göras om, så det får helt enkelt bli en annan helg.

Vi hörs ikväll när jag kommit tillbaka till Falun!

// Mika

Tänk vad folk är ute och far.
Tänk om en annan också kunde
åka till Sydamerika sådär helt random.

Men icke.
Kommentar:
#1: Andrea

vad roligt! hur gamla är hans barn då? :)

2010-11-14 @ 18:14:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: