MIKA

2010-11-21
18:31:37

Helgen.
Hej på er! Orkade inte blogga varken i fredags eller igår, ber om ursäkt för detta, men har varit så seg. haha.
I fredags var vi som sagt i Stockholm. Var väl helt okej, men jag hann inte se något av de seminarium jag ville pga för mycket folk... Det sög. Och dyrt att köpa mackor och så var det också. En halv baugette för 50 kronor, helt sjukt dyrt. Men men. Fick lite information från GU och Borås Högskola, vilket var nödvändigt. Fick även en tråkig nyhet från Uppsala Universitet, att det är omöjligt att plugga Egyptologi på distans.. Blöö. Skit också. Nåväl. Helt okej dag, men kändes ändå inte värt 200 kronor.

I lördags så var jag med mamma på jobbet, hände inte så mycket. Sen så bara segade jag hela dagen. Bakade Muffins, vars frosting blev alldeles för söt, fyamig. Får ta hälften så mycket nästa gång.

Idag har jag åkt tåg och buss, samt ätit söndagsmiddag med Emma, haha. På tåget satt det massa folkhögskolehippies och sjöng/kulade massa folkvisor, lät inte helt okej vissa lägen alltså. Men men.

Nu ska jag vara irriterad på blogg.se eftersom det inte går att lägga  upp bilder på fotobloggen. 
Hejsvejs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: