MIKA

2010-11-25
19:16:08

Hemkommen
Nu är jag hemma efter en heldag, dels i skolan, sedan gick jag, Stina, Angelica och Emma runt på stan en sväng, bland annat åt vi mat på Café vi 3 här i Falun. Åt en Tacotallrik, och det var grymt gott. Hihi.

Köpte pepparkaksformar eftersom jag och mina brorsöner ska baka pepparkakor i helgen.  Köpte en dinosaurieform, kaninform och en form som liknade ett får. Lite kul med variation ifrån de traditionella pepparkaksgubbarna och julegrisen osv.

Imorgon har jag bara en lektion på morgonen, sedan åker jag hem till Malung. Tror dock att jag kommer ta 13-bussen ifrån Borlänge, tänkte nämligen köpa turkos och svart karamellfärg på Panduro inne på Kupolen först.  Funderar på att baka chokladcupocakes med cool frosting på  då på lördag när vi ändå ska baka pepparkakor.
På kvällen ska jag jobba, blir härligt att träffa ungdomarna igen.

Nu ska jag fortsätta se på Simpsons, sen får jag väl byta kanal eftersom Paradise Hotel visas, och det är ett program jag verkligen inte tycker om. Sen är det ju Lyxfällan klockan 21. på 3an :)

Ha en finfin kväll allihopa!

// Mika
Kommentarer:
#1: william

SV; sant;D



följa varandra på bloglovin^^?????

2010-11-25 @ 19:18:09
#2: Paula

Var köpte du pepparkaksformarna? Letat efter roliga/annorlunda formar men har bara hittat på internet :D

2010-11-25 @ 19:26:31
#3: william

SV; va roligt:D

la till dig med;)

2010-11-25 @ 20:53:43
#4: guevacci

Hellu, vad tycker du om mitt senaste inlägg? Känner du dig samma :P

2010-11-25 @ 21:26:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: