MIKA

2010-11-10
12:00:23

I skolan.
Sitter nu i skolan och planerar, eller snarare har planerat klart ett filminslag som jag och min klasskompis Dumle ska göra, om inriktningen Foto. Vi ska ha Öppet Hus på onsdag nästa vecka, och vi som har TV-produktion skall filma de olika inriktningarna, och eftersom jag och Dumle har foto som huvudinriktning så ska vi också filma om den. Kommer bli kul, tror att det kan bli ett grymt inslag, om det blir som vi planerat vill säga.
Det är typ det vi gjort hittills i skolan idag, förutom att ha gått igenom lite med vår lärare samt ätit lunch. Om 1,5 timme har jag historia, sen blir det att dra ner på stan och möta upp mor antagligen. :) Höres säkert ikväll, ha en fortsatt trevlig, snöig dag! =)
// Mika
Kommentar:
#1: Andrea

sv: ja eller hur! tycker det är knas :) gör du idag då?

2010-11-10 @ 17:39:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: