MIKA

2010-11-08
11:41:44

I skolan
Halloj. Sitter i skolan, har lunchrast fram till 12.10. Slutar 15.45 idag, tänkte först gå ner på stan efter skolan, men måste hem och städa, dammsuga och sånt. Tråkigt, men sånt som måste göras.

Jag hade verkligen jättesvårt att sova inatt, sist jag kollade på klockan var den runt 01. Låg och vred och vände på mig i flera timmar, inte alls speciellt roligt. När klockan ringde ville jag bara sova mer, men pinade mig upp och drog till skolan. Har haft historia nu på morgonen, skall göra ett arbete om Familjen Romanov, dvs den sista ryska tsarfamiljen. Kommer nog bli skoj.
Imorgon eller på onsdag kommer mamsen kanske hit, det blir mysigt och då får jag äntligen min nya datorstol. Stolen jag har nu är varken bekväm eller stabil och det ramlar skruvar ur den hela tiden, haha.
Kommer hem tidigt på fredag förhoppningsvis, ska se om jag kan dra mig ut och fota lite då.
Nu skall jag dra mig.
Hejs!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: