MIKA

2010-11-09
17:11:43

Kommentarer!
Åh, vad glad jag blir! När jag loggade in här på bloggen så ser jag att jag fått fyra nya kommentarer, kan säga att det var ett tag sen. Tack så mycket och hoppas att ni vill fortsätta kika in ibland =)

Har förövrigt kommit hem från skolan, hunnit diska och lite sånt också.
Skolan bestod av foto, och där vet ni ju redan vad jag gjorde. Sen hade vi svenska där vi gick igenom lite om Shakespeare, sen hade vi religion där vi gick igenom lite etik och moral. Mycket spännande faktiskt. Efter religionen hade jag utvecklingssamtal med min mentor, och det var bara massa bra jag fick höra.
Jag talade om hur jag tyckte om historian och så, och han förstod mig, och kände att det inte bara var jag som tyckte som honom. Jag kommer (liksom många andra ska tilläggas) inte riktigt jätteöverens med min historielärare nämligen.

På tal om ingenting så har det börjar snöa här i Falun. Undra om det börjat snöa hemma än? Kommer säkert komma hem till ett snötäckt Malung på fredag. Heh.

Åh. Jag måste ju också berätta, när jag var hos Alex så letade han i varenda Game Stop i stan efter en grön mössa med 1upsvampen. Den var slut överallt. Sen gick jag in på Game Stop här i Falun, och de hade en kvar! Så ringde honom och frågade om han ville ha den, och det ville han såklart ^^ Vilken tur man kan ha ibland ^^

Nu ska jag slänga mig i duschen. Hej hopp!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: