MIKA

2010-11-26
23:32:39

Kort skoldag.
Hej!

Är nu hemma i Malung, i sängen. Kom hem för drygt en timme sen, har jobbat ikväll och ska jobba även imorgonkväll.

Idag i skolan var vi bara 4 stycken på vår enda lektion.. Vi ska eg. vara 17... Bra där.
Efter lektionen drog jag till Kupolen, hittade mig ett par nya vinterskor. Dyra var de, men snygga och jättevarma, så det var det värt.. Åkte hem med bussen, sat themma en stund, och åkte sedan på jobb, och nu sitter jag här.

Har precis fått reda på att Within Temptations spelning som eg. ska vara den 9 mars 2011 ska förflyttas till den 27 oktober 2011, pga att sångerskan är gravid.. Hoppas bara inte jag har skola den dagen, i Göteborg.. FÖr då blir det problem att ta sig till Stockholm. Men man kankse borde återlösa biljetten och köpa biljett till deras spelning i Göteborg istället kanske. Hm. Får se hur jag gör..

// Mika
Kommentar:
#1: GUEVACCI

va jobbaru?:) tog det lugnt men kanske party 2night ^^

2010-11-27 @ 16:14:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: