MIKA

2010-11-18
18:46:40

Lång dag.
Även idag har varit en lång dag, kom hem runt kvart i sex idag. Först skola till fyra, sen åkte jag ner på stan med Jasmine som hade svårt att välja skor, så var lite smakråd, haha.
Jag gick runt en sväng på stan, och fick med mig en klänning/lång tröja hem. Reor är bra.

Nu har jag precis diskat och duschat, nu återstår bara en slapp kväll tills jag ska sova, ska upp jättetidigt imorgon. Som tur är så är Kajsa i min klass snäll och plockar upp mig när hon ska till skolan. Tur man har snälla klasskompisar. :) Det var väl allt jag hade att säga för nu, vi höres. :)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

haha ja kanske det ;) tack för hjälpen! :D

2010-11-18 @ 20:08:09
#2: Jasmine

Ja hur nöjd som helst! :D

2010-11-18 @ 20:20:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: