MIKA

2010-10-19
16:44:37

Hostat upp allt jag har
Inatt, mina vänner, var inge rolig natt. Har hostat hela natten, har hostat så jag spytt. Jag lovar, jag spydde upp allt jag hade i magen. Fy fan. Imorse tog jag en sovmorgon, jag ringde vårdcentralen, och sov i väntan på att de skulle ringa upp. Jag berättade hur det var, och hon skrev ut Mollipect till mig direkt, helt utan att jag ens behövde komma dit. Snacka om skillnad mot Malung där du måste gå till sjukstugan 100 gånger innan man får nånting. Nu ska jag förhoppnigsvis bli bättre.

Bild på mig från imorse när jag skulle ta ut pengar ifall jag ville köpa fruskot i skolan. Träffade Jennifer och hennes klass från NTI och blev fångad på 5 stycken bilder, men den här blev tusan bäst, den ser ut som jag. Kinder, näsa och hår. Det är det som gör Mika. Jag har dock ljusat upp bilden lite och gjort den svartvit. Jag har nån form av fetisch eller något för svartvita bilder.



Kommentarer:
#1: emma

Jo, snälla!

2010-10-19 @ 17:04:55
#2: emma

D:

2010-10-19 @ 17:18:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: