MIKA

2010-09-29
18:27:03

Studentmössa - CHECK!
Idag har det varit mössutprovning samt beställning. Min kommer bli så fiin, silvrig text och allt. Känns nästan som att det bara är jag på hela media som kommer ha det, haha, men det är tufft. Jag och guld går inte så bra ihop nämligen. Fan så dyrt det är med mössor också, 871 riksdaler gick min på, huhu :( Men men, trodde ärligt talat att det skulle bli dyrare ändå. Bäst för tillverkarna att den gör den riktigt fancy nu.

Känns lite verkligare nu.. Och snart släpps studentkryssningsbiljetterna, den ska jag också självklart på. Förhoppningsvis blir det riktigt skoj. Det lär visa sig.

Imorgon kommer Jossan och Ida hit och är hos mig tills Ida ska skjutsa mig till stationen, vi ska äta gott och ha mys ^_^

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: