MIKA

2011-04-11
21:28:52

11 april 2011
Hejsvejs.

Dagen idag har bestått av att jag åkte til lskolan, där vi knappt hade någon ARL, sedanhade vi inte heller någon svenska, så satt ute i solen med Mille, Jasmine och Stina ett bra tag. Sedan gick jag och Stina ner på stan och var där ett par timmar, åt bland annat på nyöppnade Max som ligger vid tågstationen här i Falun. Riktigt smarrigt var det allt.

Kom sedan hem, segade ett tag, betalade mobilräkningen, och sedan ringde Emma på och hade tråkigt, så vi drog in till henne och bakade kladdkaka. Sen efter ett tag kom vi på att vi skulle ut och gå, så då gick vi ut en sväng, och det kommer vi fortsätta med varje kväll. En timme, plus börja gå till skolan. Awesome. Har duschat för inte så längesen och ska inte dröja så länge tills jag går och lägger mig.

Imorgon är det engelskaprov. JIPPIE! Not.. Aja.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: