MIKA

2011-04-12
16:55:26

12 april 2011
Tuesday, oh tuesday.

Dagen har bestått av fotolektion, svenskalektion och engelskaprov. Imorse var jag och Emma irriterade, vår buss kom inte, så vi kom ju självklart ganska så försent till skolan. Nåväl. Men Emma har iallafall skaffat fram en studentvagn nu, det är ungefär 95% säkert att vi har den. Hoppas hoppas!

Engelskaprovet gick väl.. hm. helt okej, tror jag. Kändes inte helt okej, men har märkt att när jag känner så så brukar det faktiskt gå ganska bra, haha. Så det är ju bra. Har precis diskat ihop och så i köket, och väntar nu på att Emma ska höra av sig så vi kan gå vår promenad.

Imorgon kommer dem och kollar på lägenhetens standard eller vad man ska säga. De ska kolla så jag inte rivit ner någon vägg eller rivit upp något golv skulle man väl kunna säga, haha. Imorgon ska jag även ta och göra min filmkunskapsuppgift så jag blir helt klar med den.

Finns inte mycket mer att säga än att efter nästa vecka har jag påsklov :D hihihi,

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: