MIKA

2011-04-27
23:38:24

Påskhelgen
Hej på er! Long time, no see. Har inte haft tid med bloggen, Christina kom hit i torsdagskväll, så vi åt världens godaste bulgursallad som vi gjorde, sen kollade vi på tv och film och myste med glass och chips. Fredagen bjöd på promenad i solen och chill på stan, lite shopping blev det också. Hittade bland annat ett kanonsnyggt linne för 80 riksdaler inne på Vero Moda och lite annat.  Efter shoppingen så slappade vi i solen innan vi gick hemåt. Väl hemma åt vi sallad, och kollade på film och lite sådant. Bjuder på lite bilder från fredagen längre ner i inlägget.

På lördagen så åkte vi mot Borlänge, jag skulle möta upp min fina pojkvän och Christina skulle dra sig hemåt mot Malung. Alex's tåg var lite sent men vi hann precis med tåget till Falun. Vi gick och hyrde film innan vi åkte hem. Vi myste hela helgen, på söndagen var vi nere på stan lite grann, och på måndagen tog vi det bara lugnt hemma. På tisdag eftermiddagen så åkte vi hem, han till Göteborg och jag till Malung. Men förhoppningsvis så ska jag åka till Göteborg snart igen.

Har haft en underbar påsk med underbara människor! Hoppas ni har haft en bra påsk ni också.

Nu, bilder från fredagen:





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: