MIKA

2011-04-09
22:47:51

Pizza och garderobsrensning
Tjosan! Ingen update igår, fullt upp! dona, fixa, besök av brorsbarnen och sedan blev det estetfest. Jag och esteterna, dvs. Vi vistades på Valvet först, efgtersom några av dem hade nycklar. Lite halvsunkigt var det allt där inne nu, men trevligt hade vi. Bilder kommer imorgonkväll.  Efter några timmar på Valvet drog vi till Tom's och hade skoj, hoppade rut och sjöng med i låtarna som livebandet spelade. Rätt bra med folk där var det. Så pass trevlig kväll som jag hade igår har jag inte haft på länge, måste göras om snart!

Idag åt jag och Christina pizza så vi höll på att spy, sedan gick vi runt byn en stund. På eftermiddagen så rensade jag ur min garderob så nu har jag knappt några kläder kvar, haha. La allt jag inte använt på ett bra tag i en sopsäck och slängde ner i källaren. En helfylld sopsäck blev det. Hm.

Nu på kvällskvisten så har jag, mor och hunden gått en promenad i friska kvällsluften. Vi gick ner mot byn och sedan mot Backbyn. Mycket folk var det ute, och bra väder. Nu börjar det finally bli vår.  Wunderbar.

Nu ska jag fortsätta nörda runt på das internetz.

// Mika
Kommentar:
#1: Jennifer

Dom där bilderna väntar vi på med spänning :D super trevligt, borde definitivt göras om :)

2011-04-09 @ 23:43:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: