MIKA

2011-04-29
23:56:45

Urgh.
Känner bara för att skriva av mig lite. Ströanteckningar eller något.

Imorse spydde jag som en jävla gris, kändes som om jag aldrig skulle sluta. Dock ingen magsjuka då det inte fortsatt alls. Tur det.


Just nu känner jag mig bara ivägen, och inte bra nog. Ingenting riktat mot någon, mest riktat mot mig själv.
Känner mig tjatig och dryg. Jag har ingen aning om vad som händer efter den 10e juni. Mer än den 1a juli, då blir det Iron Maiden. Det är ju nice. Men resten av mitt liv lär ju visa sig. Inte hittat någon lägenhet i Göteborg än heller. Jag blir inte kvar i Dalarna längre än till hösten, det är det enda jag vet. Varken jag, eller min familj (som det verkar) vill at jag ska vara kvar här. Vill inte fastna. Verkligen inte. Hemska tanke.

Man kanske skulle börja satsa på skrivandet.. Har fått mycket lovord från lärare gällande mina texter, så why not? Men vart börjar man, vad ska jag skriva om? Vad ska jag skriva? Bok, noveller, krönikor? Börja vara en seriös bloggare.. (hahahaha.. yeah, riiight.) Nej, jag vet då inte. Visar sig.

Händer lite grejer i livet nu. Vissa saker kan man skriva om här, andra inte. Det värsta just nu ska jag inte skriva om här. Everything's gonna be alright (jag försöker åtminstone intala mig själv det).

Well, life. What to do, what to do. Såg en bra film idag btw, genom hyra film i TVn. 2:37 - Two Thrity Seven hette den. Fin film. Hemsk film. Lite lärorik as well. Lite "döm aldrig hunden efter håret"-känsla.  Se den, och think about it.

Nu är mina ströanteckningar slut. Hope you enjoyed them, eller något.


Bjuder väl på en bild också.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: