MIKA

2011-08-23
18:20:48

23 Augusti 2011
Tjosan hejsan.

Idag har jag hunnit med att plugga, läsa, sova på soffan, varit ute och handlat med mamma, samt suttit med Christina, Emelie och Natalie utanför ett fik och babblat. Såg dem sitta där när jag skulle till körskolan för att göra ett syntest, men blev sittandes där en stund.
Går till körskolan efter en stund och upptäcker att körskolan var stängd, såklart.. Så ingen synkoll för min del idag, så får snällt gå dit imorgon istället. Så jag gick tillbaka till de tre och satt där ytterligare någon timme.

Nu är jag hemma och känner mig helt seg. Sov inte så bra inatt, därav att jag sov en stund på soffan tidigare idag, och jag vet inte men något i maten måste ha gjort mig extra trött, för jag känner mig som en zombie i koma.

Ska snart ta och leta fram Ice Age-filmer som jag tror jag ska ha någonstans, och sätta mig och glo på dem, känner för att skratta lite såhär på kvällskröken. Men funderar på att först ta en liten promenix, men jag vet inte. Ska leta fram filmerna först, sen får vi se.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: