MIKA

2011-08-27
08:57:48

27 augusti 2011
God morgon!

Jag har varit uppe sen sju imorse jag, på en lördag! Knasigt, men skall till Mora med Henny och Julia, så visste inte riktigt vilken tid vi skulle åka. De är snart påväg från Lima, tar ju cirkus en halvtimme därifrån och hit så. :)

Vi ska shoppa och toka oss, och jag har med mig kameran, kan nog få mig några riktigt roliga bilder.

Ikväll runt 18-tiden ska jag vara barnvakt åt mina underbara brorsbarn också, så idag har jag fullt upp, vilket är riktigt skönt, gillar inte att vara rastlös (vem gör det?!)

Sååå. Eh ja. Nu kör vi, nu ska vi bränna upp våra lönder på shopping! Eller. Nae, inte riktigt. Men en liten del av den kanske. ;D

Hörs ikväll!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: