MIKA

2011-08-28
16:09:34

28 augusti 2011
Hej på er!

Idag tog jag mig en sovmorgon och gick upp klockan 11. Lade mig sedan på soffan och glodde på TV ett par timmar och åt frukost, eller eh. lunch. Frunch. 

Tyckte sedan att det var dags att röja upp i rummet, så tog tag i det, sedan hjälpte min otroligt snälla mamma mig att få upp fler krokar på väggen och sätta upp lampan i taket. Senare ska vi sätta upp de två sista hyllorna, som ska få sin plats ovanför sängen. Det går framåt, sakta men säkert, haha!

Har precis slängt iväg en ansökan om att bli testperson/recensent för Yves Rocher, det sminkföretaget ni vet. Man kan ju alltid hoppas att man blir en av de 50 personerna. Isåfall kommer det komma upp inlägg senare i höst om massa produkter, vare sig ni vill läsa dem eller inte ;) Vore inte helt fel att få prova sminkgrejer gratis, brukar ju faktiskt beställadärifrån då och då. Eller ja.. Mamma brukar, hähä.

Nu står min hund och stirrar på mig som om jag är helt dum i huvudet, så jag får väl ta och klappa på henne lite.

Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: Nat

sv: Haha! Förstår inte hur man kan hata lakrits! Nomnom!

2011-08-28 @ 16:32:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: