MIKA

2011-08-30
11:11:08

30 Augusti 2011 - ingen vanlig dag ;)
Goood förmiddag!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Alicias 2årsdaaag! Grattis skruttunge, kommer på kalas senare i eftermiddag, massa paket ska du få :)

Som sagt, min underbara brorsdotter fyller hela 2 år idag, så det ska firas.
Annars idag så gick jag upp för ca 2 timmar sen, kikade runt här, sedan lade jag mig och läste nån timme, i boken jag måste läsa i engelskakursen. Sedan gjorde jag mig en mackagås (smörgås) och nu sitter jag här igen, ska väl snart hitta mig något att dra på mig. Vill ju ha något lite mer festligt om jag ska på kalas senare ;)

Har ett paket att hämta på Ica också, Acnicylprodukterna jag vann fick tydligen inte plats i brevlådan, haha.

Fick mitt körkortstillstånd idag, så nu får jag övningsköra, skriva prov och ta körkort. Imorgon ska jag och mor på handledarkurs, så nu börjar det ta fart. hade ju som mål att ha det klart i september, men eftersom jag var tvungen att plugga englskan och allt sånt där så blev det inte av, men ska se om jag inte kan försöka bli klar med det innan jul. Man kan ju hoppas! iallafall så klar så att jag kan skriva prov och köra upp strax efter jul. Jag måste ha ett mål, annars blir det inte av, så detta ska nog gå bra. Ska ju köra en massa nu hade jag tänkt, sedan gå intensivkurs på två veckor, så har man allt inbokat redan. Vore ju perfekt. Så vi håller tummarna nu tycker jag ;D

Nåväl. Klä på sig var dt ja, jag skriver väl mer ikväll, tar självklart med kameran till kalaset :)

// Mika


Födelsedagsbarnet :')
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: