MIKA

2011-08-24
20:41:59

Onsdag
Tjohoo!

Dagen idag har inte bestått av särskilt mycket har pluggat, varit på Körskolan och gjort ett syntest, samt skickat in ansökan om körkortstillstånd, så nu är det väl på gång skulle jag tro. Har en riktig segdag idag, men det är okej ibland.

Ska leta reda på nån film som jag kan kika på tänkte jag. Trust_ som jag såg igår var skitbra. Hemsk, men otroligt bra, den filmen rekommenderas starkt!

Som ni kanske såg i inlägget nedan gick det åt skogen att försöka ta en ny profilbild hit till bloggen och facebook, haha. Men men.

// Mika
Kommentar:

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-08-25 @ 13:08:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: