MIKA

2011-08-16
23:07:08

Paket på väg =)
Min plattång jag köpte på Gekås i Ullared för något år sen har börjat ge upp, så har varit på jakt efter en ny, liten plattång. Kikade runt lite på Lyko.se och fick syn på en för 149 riksdaler. Den tog vi sa polisen, rätt ner i kundkorgen.

Hittade även en VoluMini, en volymtång osm är mycket mindre och smidig att ha med sig. 149 kronor även den, och kände att jag ville ha den, så den hamnade också i kundkorgen.

 

Sist men inte minst ( tror faktiskt att den är lika stor eller till och med större än produkterna ovan) en ny hårborste. Min nuvarande som jag köpte för en tia för något år sen håller inte riktigt måttet längre, och eftersom hårborsten var på rea så slog jag till.

 

Så nu har jag unnat mig lite saker till håret också.  Inte helt fel såhär en tisdagkväll i mitten på augusti.

Hejhopp!!

// Mika

 

Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Haha ja det är härligt :D

2011-08-17 @ 12:29:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: