MIKA

2011-12-13
19:21:49

13 December 2011
Hej på er!

Ursäktar den dåliga uppdateringen, men haft typ fullt upp. Gick upp 07.30 imorse och gjorde mig i ordning för att gå till Alicias dagis och se på henne och hennes dagisklass ha Luciafirande. Bilder kommer i ett annat inlägg snart :)

Sedan bar det direkt av till kyrkan och såg på Anthony och hans klass som lussade så fint. Blev dock nästan ingen bra bild, men en fick jag till iallafall ( se nedan. Jag har förvrängt de andras ansikten för säkerhets skull, man vet ju aldrig)

Sedan åkte jag hemåt, var hemma en stund, och hade sedan sista mötet med min jobbcoach. Kom hem, segade, sen åkte jag och mor ut på lite ärenden, sedan hem en sväng, och ut igen. Har precis ätit lite mat och kollat igenom lite bilder från dagen.

Hur har er Luciadag varit? :)


// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: