MIKA

2011-12-20
18:51:51

20 December 2011
Hej på er allihop!

Nu är jag hemma från min finaste kärlek, har haft mysiga dagar hos honom måste jag säga. Bilresan hem gick toppenbra, har ju en grym chaufför jag förstår ni ;)

Dagarna har bestått av vila, biobesök och julklappsshopping. Inte helt fel! Ska ta och kolla igenom bilder dels ifrån mina brorsöners fiolavslutning samt ifrån när jag var barnvakt hos dem, inte hunnit gjort det ännu nämligen, så det kommer upp bilder senare ikväll, och imorgon.

Min chef ringde mig idag och erbjöd mig jobb imorgon, så blir att jobba några extratimmar såhär innan jul.

Förresten, någon av er läsare som råkar ha ett litet tygmärke i form av videospelsaktigt ni hade kunnat tänka sälja till mig? Det ska vara jättelitet, ca 3-4 cm brett och kanske.. 6-7 cm långt. Har ni något liknande, typ som 1upsvampen, Yoshi, Super Mario, en Xbox-kontroll eller liknande så skriv en kommentar nedan eller maila mig på [email protected]. Vore evigt tacksam!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: