MIKA

2011-12-06
11:20:17

Biobiljetter och massageolja
Jag har nämnt dem många gånger förr, och det kommer jag fortsätta att göra!
Nämligen Tampons for free!

Hämtade posten idag, och ett paket var till mig. Jag hade helt glömt bort att jag deltagit i en tävling om två biobiljetter, och vet ni? Jag vann tydligen! Och inte bara två biobiljetter, utan också en massageolja från belladot.
Hade inte en aning då jag haft så fultl upp att jag inte hunnit kolla upp vinnanrna på deras blogg.
Synd bara att filmen Hysteria inte visas på någon bio i närheten, men då ringde jag min svärmor i Göteborg, och frågade om hon ville ha dem, och det ville hon ju såklart. Så biobiljetterna kom till nytta ändå, hur bra är inte det?

Om ni fortfarande inte är medlemmar på Tampons for Free, så bli det, klicka på länken i början av inlägget och anmäl dig! De säger att diamanter är en kvinnas bästa vän, men nog tycker jag nog att Tampons for Free slår diamanter. Ett superbra företag som tycker att våra så kallade kvinnoproblem inte ska behöva kosta pengar! Underbart!

// Mika

Kommentar:
#1: Jennifer

Åå va härligt! ja tampons for free är underbart! :D

2011-12-07 @ 16:51:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: