MIKA

2011-12-24
21:11:28

Fin jul!
God afton allihop! antar att ni sitter och myser med vänner eller familj i detta nu. Här hemma är det nu lugnt, alla julgäster har åkt till sitt, och kvar är jag, mor och jycken. Har varit en otroligt lyckad julafton, med god mat, gott julgodis och glada människor.

Brorsbarnen blev väldigt glada över alla fina presenter de fick, dvs massor! Högvis! Men det var faktiskt inte bara dem som fick julklappar i år. Jag hade varit jäkla snäll i år tydligvis, då jag bland annat fick presentkort på en lokal allt-i-alloaffär samt en biljett till 2012 års Rockstad: Falun! Så i augusti ska jag och broder Micke ut och festivala igen. Ska bli mycket skojigt. Jag hade faktiskt inte räknat med någon julklapp i år, mer än de jag redan fick av mor innan. Vi säger varje år att vi bara ska handla åt barnen, men ja.. tydligtvisräknas jag som barn ännu, haha.

Hoppas ni har en fortsatt trevlig jul, jag uppdaterar mer imorgon!

// Mika
Kommentar:
#1: M*

God Jul ♥

2011-12-24 @ 22:42:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: