MIKA

2011-12-22
11:56:40

Stomp! Nu är det jul!
Hej på er!

nu är jag hemkommen från Lima.
Nu är det jul, för nu har vi stomp. Stomp är ett mjukt bröd vi äter mycket här hemma runt jul. Gott som fasiken!

Nu ska vi snart ner på byn igen en sväng, sen är det dags att sätta igång med julgodismakeriet. Sen blir det att städa, jag börjar med mitt rum först.. Här ser förjävligt ut, det ligger saker överallt just nu. Uscha. Men det ska vi råda bot på! Ska göra en riktigt fin städspellista på Spotify så jag kan rocka lite samtidigt som jag städar. Haha.

Ha en bra torsdag, vi höres senare ikväll!



// Mika
Kommentarer:
#1: Jennifer

Åå va skoj att du vill vara med :) LYCKA TILL :D

2011-12-22 @ 12:12:07
#2: Marika'

Följa varann på bloglovin? :)

Fin blogg!

2011-12-22 @ 15:12:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: