MIKA

2011-12-14
16:00:00

Tidig julklapp!
Som jag sa i dagens första inlägg fick jag en tidig julklapp av mamma imorse..
"Sätt på dig de här" Sa hon och gav mig ett par strumpor. Fattar ingenting.

Sen kommer hon med en kartong och säger "Du måste få dessa nu, jag vet inte om de passar.."
Ser en kartong det står IRON FIST på. Anar vad det är och börjar flina. Öppnar kartongen, och där ligger de! De underbart vackra skorna från Iron Fist med kilklack och döskallar. SÅ FINA!

De såg grymt små ut, men de passade faktiskt utomordentligt bra! Åh, jag blev så glad att mamsen fick en stooor kram av mig. Tittade sedan besviket ut genom fönstret och insåg att jag inte kunde använda dem nu med en gång.

Vilka skor pratar jag om? Jo dessa:



De är mina! :D Lycklig tjej! Love it!

// Mika
Kommentar:
#1: Helena

Vilken underbar mamma du har! Skorna är ju bara såååå snygga.

2011-12-19 @ 14:32:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: