MIKA

2011-02-13
17:27:44

13 Februari
Hej på er! Tog en lång helgpaus från bloggen som ni kanske märkt. Helgen har bestått av jobb, tok med syster och Emily, samt melodifestivaltittqnde med Carro. Har varit en trevlig helg. Har även färgat håret. Inte helt nöjd då jag vill ha det rödare, men ska nog lägga i mer rött på torsdag, om det inte kommer fram mer när jag tvättat håret dvs.

Imorgon börjar första skoldagen på sista veckan på fem veckor. På lördag drar jag på praktik och kommer inte hem förrens i början/mitten av vecka 12. Ska vara i både Stockholm och Göteborg, ser verkligen fram emot det. Som tur är kommer jag ha dator och mobilt bredband med mig när jag är borta så jag kommer inte vara helt borta från omvärlden, så att säga.

Nu ska jag ta och diska, annars blir jag bara sittandes här.

Ha det bra!

// Mika
Kommentar:
#1: Nathalie

sv: tack så jättemycket, Mika :D

2011-02-13 @ 22:27:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: