MIKA

2011-02-21
22:50:07

21 februari.
Första praktikdagen idag! Hur roligt som helst har jag haft, jag har fått gjort iordning i deras lager, fotat med massa roliga objektiv och en finfin kamera, nämligen en canon eos 7d. Jätteroligt faktiskt, och alla är supertrevliga, och jag trivs som fisken i vattnet. Dessa två veckor kommer gå hur fort som helst.

I lördags kom jag hit, självklart var tåget en timme sen, men vad hade man väntat sig? Sen så umgicks jag med Malou, vi gick och kollade vart Scandinavian Photo låg och sen var vi hos henne sen gick vi runt ute mitt i natten och letade efter en lämplig bar där vi kunde sätta oss, och efter många om och men hittade vi en, men där var vi knappt i en timme, sen drog jag hem till Tyresö.
Igår, Söndag så var det slapp och teknikdag, fick nämligen hjälpa morbror och moster med laptopinköp samt fixa den. Roligt roligt ^^,

Imorgon är det praktik igen från 10.00-16-00. Idag var jag där från 10.00 till ca 17.45. Massor att göra och tiden gick hur fort som helst. Träffade Malou en sväng innan jag åkte hem, och nu ligger jag här och har precis skickat in en engelska c-läxa jag egentligen borde ha gjort för ett tag sen, men lyckats, erhm, Glömma bort den, så att säga. Men nu är den gjord och inskickad till min lärare, så nu ska det vara bra.

Nu ska jag sova så jag orkar med ännu en fartfylld dag på Scandinavian Photo.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: