MIKA

2011-02-04
11:23:40

Fredag 4e Februari
Hejsan. Orkade inte skriva igår som ni/du kanske märkte. Jag hade iallafall prov i Filmkunskap/Kulturhistoria igår, och jag skrev tre a4 med text på båda sidor av papperena så var väl tusan om det inte ska gå bra, haha.

Bussresan hem igår var blä. Skulle ju ha åkt tåg, men självklart blev det bussersättning. Så när vi bytte i Vansbro till en annan buss, så krånglade den så vi blev över en halvtimma sena. tillslut kom jag hem, då åt jag lite mat, sen ställde jag mig i duschen, sen la jag mig i sängn i hopp om att kunna somna i någorlunda tid, men nej. När jag väl somnade drömde jag massa skumma saker. Men men.

Mestadelen av mina kläder sitter mycket lösare. Crosstrainer ftw! <3

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: