MIKA

2011-02-01
21:05:54

Skola och tacotallrik
Hejsan. Kom precis ut ur duschen. Idag hr det varit skola, som bestått av Foto C, Klassråd, Svenska B och prov i Engelska C. Lite lagom roligt. Efter skolan så mötte jag upp Emma och Angelica och vi drog till Willys och handlade. Vi har nämligen ätit Tacotallrik idag, efterrätt blev fruktsallad med banan, äpple, honungsmelon, apelsin och granatäpple, med vaniljvisp till. Hur gott som helst var det. Efter detta ställde jag mig och diskade, sedan stod jag på crosstrainern en stund.

Imorgon är jag ledig. Då skall jag dra mig mot Kupolen i Borlänge och kika efter jeans, samt en smyckeshållare och en låda att ha mina nagellack i. Kan ju hoppas att jag hittar något av det. Ska också leta efter lite presenter. Jappjapp.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: